Sunday 4 December 2011

Argghh Sudah..Maut-Maut....

Aku baru nak sokong sama itu timnas Denmark.Sikali satu group sama tim-tim pawer daa.Okay,kalau EURO ni aku memang suka ambil tim-tim yang underdog.Itu tak tahulah kenapa.Jangan nak memandai mempersoalkan taste aku time musim EURO.World Cup tu aku tak kisah sangat.Time EURO yang lepas pon aku sokong tim Spain.Time tu siapa jelah yang nak pandang tim Luis Aragones ni.Semua pesen nak sokong tim yang feveret-feveret macam Germany misalnya.Aku tolak ketepi isu racist si Aragones against Theirry Henry time World Cup 2006,2nd round Spain vs France yang berkesudahan Spain zip beg bagasi diorang lebih awal.(itulah,cakap besar lagi.hambek!).Aku tolak cerita-cerita ni semua.Aku suka sokong tim sorang-sorang.Tak nak ramai-ramai.Barulah rare.Okay,nak dipendekkan cerita,berikut adalah butirannya:

Yang B maut.Yang England ni kalau tak lepas jugak,tak tahulah aku nak bahasakan korang macammana
 ....dan start dari sekarang,aku tengah cari jersi Denmark brand Hummel.Rare..

Mana nak cari ni weiii!!

No comments:

Post a Comment