Friday 2 December 2011

Actually,I'm Really Need This Spirit.........

si Nesta&Jaap Stam yang tak reti nak jaga orang pawer




Okay,masa tu ramai yang cakap(especially time half time) "alaaa,bolehlah Milan telan Liverpool.Liverpool dala no.5 kat EPL...itu pon Bolton yang no.6 boleh potong korang..Milan dah lah tengah lead Serie A..2nd half nanti kompom boleh telan 4 bijik lagi"..Itu antara yang orang cakaplah..Kalau gua pon cakap macam tu juga..Tapi perkara yang ajaib berlaku masa 2nd half.Crossing dari Riise telah disambut baik oleh Kapitan pawer.Sampai Dida pon terinzal..Time si Gerrard celebrated gol tu,dia suruh satu tim bangkit..Okay,let alone about 2nd goal and 3rd goal from vladimir smicer and xabi alonso..Gua nak bercerita pasal gol pertama tadi.
Prestasi hidup gua sekarang ni memang merudum gila..especially dalam gua punya study..Dah 3sem gua merudum macam 3gol bolos Jerzy Dudek angkara si cibai Paolo Maldini,Hernan Crespo dan yang lelain tu..So,gua perlukan inspirasi macam gol pertama ini..Gua mengharap sesangat..Ramai yang attack personal gua sekarang ni(memenat je gua khatam buku fixi..bodoh!!)..So,i'm hope this spirit come to me..plisss,plisss,plisss!!




p/s:itu pun try dari Shevchenco tak boleh gol ke time extra time..Dudek,pawer!

No comments:

Post a Comment